Nieuw in de Eester is café circulair | een zondagmiddag vol inspiratie | ongeveer om de 6 weken
In café circulair duiken we elke editie in een verrassend circulair thema. Denk aan een boeiende lezing, een prikkelende film of een creatieve workshop – allemaal in een ontspannen sfeer met een drankje en een hapje.
zondag 12 juli | 16.00 – 18.00 uur | over afval
Het thema van deze keer is afval.
Afval bestaat niet! Toch gooien we dagelijks spullen weg. Hoe zorg je ervoor dat je duurzaam afscheid neemt?
Om die vraag te beantwoorden gaan we aan de slag met het Afvalspel van het Afvalpaleis. Daarnaast vertelt recyclewinkel Droppie over hun missie. En we delen creatieve ideeën om restmaterialen te upcyclen! Samen zetten we ons in voor een circulair Oostelijk Havengebied.
Kom gezellig langs en laat je inspireren door buurtbewoners! Meld je hier aan of via de aanmeldknop.